torstai 10. joulukuuta 2020

10 ~ KIITOLLISUUS


Eilinen päivä sisälsi monta asiaa, joista olin kiitollinen.

Aamulla minua odotti töissä kaunis joulukortti, jossa oli ohje pistäytyä
päiväkotimme tontun tuvassa. Aamuhämärässä avasin hieman jännittyneenä
 tontun tuvan ja siellä hänen sänkynsä päällä minua odotti ihana jouluinen
 kukka-asetelma. Olin otettu työkavereiden muistamisesta ja miten kivan
 jutun he olivat keksineet ja järjestäneet aamuun.

Minulle rakkailta ystäviltä tuli aamulla kuvaviesti korona-ajan 
etätyötunnelmista ja mukavan työpäivän toivotus. Tämä hetki sai minut
 muistamaan etten ole yksin, vaikka usein siltä tuntuu. Uskon, että tämä korona-aika
 on saanut monen muunkin tuntemaan olonsa yksinäiseksi.

Veljeni lupasi vaihtaa minulle talvirenkaat <3

Harrastustoiminnan puolella sain puhelinsoiton, josta olen kiitollinen.
Pienillä sanoilla on usein suuri merkitys.

On monia asioita, joista olemme kiitollisia joka päivä. 
Niiden lisäksi tulee pieniä helmihetkiä, jotka antavat iloa ja voimaa <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti